نمای کلی بازی اسکیپ روم

نمای کلی بازی
شرکت کنندگان در یک اتاق فرار معمولاً به عنوان یک تیم تعاونی بین دو تا ده بازیکن بازی می کنند. [۴] بازی ها در انواع مکان های داستانی مانند سلول های زندان ، زندانها و ایستگاه های فضایی تنظیم شده اند. اهداف و چالش های بازیکن با آنها روبرو می شوند معمولاً از موضوع اتاق پیروی می کنند.

بازی با مختصری در مورد قوانین بازی و نحوه برنده شدن آغاز می شود. این می تواند به صورت ویدیو ، صوتی یا گیممستر تحویل داده شود. [۱]

بعد از این کار ساعت شروع می شود و بازیکنان ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان دارند تا بازی را کامل کنند. در این مدت بازیکنان اکتشاف می کنند ، سرنخ هایی را پیدا می کنند و معما هایی را حل می کنند که به آنها امکان پیشرفت بیشتر در بازی را می دهد. چالش های موجود در اتاق فرار بیش از آنکه از نظر جسمی به ذهنی تکیه داشته باشند ، لازم نیست از نظر جسمی متناسب یا کم توان باشند. [۶]

اگر تیمی گیر کند ، مکانیسمی وجود دارد که بازیکنان می توانند نکات لازم را از آنها بخواهند. این نکات را می توان با استفاده از کاغذ ، فیلم ، صوتی یا یک دستگاه بازیساز در اتاق تحویل داد.

اگر بازیکنان قادر به حل پازل بازی در یک بازه زمانی نباشند ، به طور معمول تیم توسط اپراتور بازی مطلع می شود و از اتاق بیرون می شود.

اگر بازیکنان در بازه زمانی زمانی به هدف خود برسند ، بازی را برنده می شوند. بعضی اوقات ، تیم هایی با زمان سریع در یک تابلوی رهبری قرار می گیرند. [۶] اکثر اتاق های فرار دارای سرنخ و کد برای باز کردن مناطق دیگر هستند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *